وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دوست دارم از غم جانسوز عاشورا بمیرم

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ق.ظ


دوست دارم از غم جانسوز عاشورا بمیرم

دوست دارم از غم جانسوز عاشورا بمیرم

                                   از برای ناله های مهدی زهرا بمیرم

می کند هرصبح و شب ندبه برای جد پاکش

                                 کاش منهم از برای غربت مولا بمیرم

می کنم شرم از دوچشمان حزین و خون فشانش

                              کاش بهر زاده ی صدیقه ی کبری بمیرم

میزنم من لاف عشق اماشود ثابت زمانی

                                      ازغم دوری او اندرتب مولا بمیرم

طی بشد عمر وجوانی،مرگ براین زندگانی

                               زندگی آنست ای دل بهرآن مولا بمیرم

هم نوا با آن شعار‎ ‎یا‎ ‎لثارت الحسینش

                                     درسپاه آن امیر یکه و تنها بمیرم

کاش سر برخاک راه مقدمش بنهاده باشم

                                 در دم آخر به پای مهدی زهرا بمیرم


.
الهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر.آمین


شعر:محسن حسینی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۷
محسن حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی