وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سزای سیاهی لشکرشدن برای سپاه عمرسعد

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۲ ب.ظ


سزای سیاهی لشکرشدن برای سپاه عمرسعد 


 

ابونصر حرمی گوید:مردی کور رادیدم ازعلت کوری اش پرسیدم,گفت من جزو سپاه عمر سعد ملعون درکربلا بودم شب که شد خواب پیامبرص رادیدم که در کنارش طشتی بود ودرمیان آن طشت مقداری خون ویک عدد پربود وسپاه عمرسعد ملعون هم حاضر بودند,آن حضرت آن پر را گرفت وبه چشم آنها کشید.وقتی نوبت من شد گفتم ای رسول خدا به خدا سوگند من نه نیزه و نه تیر و نه شمشیر به طرف حسین ع نیانداختم.
فرمود:(افلم تکثر عدونا؟)آیاتوبرتعداد دشمنان ما نیافزودی؟

سپس دو انگشت(انگشت اشاره وانگشت وسطی)رابه خون زد وبه چشمم کشید صبح که از خواب بیدار شدم خود را کور یافتم

.
مناقب ابن مغازلی شافعی ط اسلامیه ص 405

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۰
محسن حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی