وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دانلود مداحی جواز نوکریمو تو باطل نکن ، نگاه به این گدای ناقابل نکن



حرم شده فکر هر روزم ، زداغ هجر تو می سوزم

جواز نوکریمو تو باطل نکن ، نگاه به این گدای ناقابل نکن ، حرم ندیده من رو زیر گل نکن

جسین آقای من ، حسین آقای من ، حسین آقای من

 

با این که از دوری بی تابم ، به یاد شیش گوشه می خوابم

تو روضه دلمو عاشق میکنم ، شبا میون روضه هق هق میکنم ، اگه نیام زیارتت دق میکنم

جسین آقای من ، حسین آقای من ، حسین آقای من

دانلود مداحی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۱
محسن حسینی

نظرات  (۱)

۱۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۸ هواداران استاد بهروز افشارپور کراند مستر
یا حسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی