وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خدانگهدار ای ماه عزیزخدا

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹ ق.ظ

خدانگهدار ای ماه عزیزخدا
خدانگهدار ای ماهی که سراسرلطف وخیر وبرکت بودی
خدانگهدار ای ماه رحمت وماه مورد علاقه ی پیامبر(ص)واهل بیت پیامبر(ص)ودوستان خدا
خدانگهدار ای ماه مناجات وشب زنده داری های علی(ع)
خدانگهدار ای ماه افتتاح ،ابوحمزه ،مناجات سحر
خدانگهدار ای ماه مناجاتهای زیبای امام سجاد(ع)
خدانگهدار ای ماه شبهای زیبای قدر
خدانگهدار ای ماه همنشینی خدا با بندگان
خدانگهدار ای ماه نزول قرآن وماه عروج علی(ع)
خدانگهدارای ماهی که باهمه ایام سال بسیارفرق داری وسراسر نور ورحمتی
خدانگهدارای ماهی که همه ی ما را بااینهمه بارگناه و روسیاهی به مهمانی خدا بردی وبانزول برکاتت بارگناهان مان را سبک کردی
جای خوشحالیست که هرسال می آیی ولی جای ترس است برایم که سال دیگرمن نباشم تا ازاین همه گنجینه های رحمت ومغفرتت استفاده کنم
خدایا اینقدر باما مهربانی که دیدی دراین ماه مثل همیشه سستی درعبادت دارم خوابم راعبادت فرض کردی
دیدی حال قرآن خواندن ندارم گفتی یک آیه بخوانی ثواب یک ختم قرآن میدهم
دیدی رخوتم اجازه تسبیحت را نمیدهد گفتی نفس کشیدنت را تسبیح فرض میکنم
خدای من تو سنگ تمام گذاشتی ولی من غفلت کردم
تو دعوت کردی ولی من فرار کردم
تو فرصت دادی و من فرصت سوزی کردم
گفتی بنده ی غافل من راه درازی تا قیامت درپیش داری ازاین ماه که مانند گنج است توشه برگیر ولی باز غفلت کردم
دیدی سحرحال عبادت ندارم به بهانه ی خوردن بیدارم کردی
خدای من هیچ بهانه ای برای اینهمه کوتاهی غفلت ندارم
اگر مؤاخذه ام کنی حجت داری اگر ببخشی منت گذاشته ای
پروردگارم هرچند لیاقت ندارم ولی این ماه رمضان را  رمضان آخر عمرم قرار نده ودرظهور مولامان حجت بن الحسن(عج)تعجیل فرما


آمین
رمضان می رود ومی برد ازکف دل ما
اینکه یکماه صفا یافت از او محفل ما
رمضان عقده گشا بود گنهکاران را
وای اگر او رود و حل نشود مشکل ما
اینک ای ماه خدا،میروی آهسته برو
که ندانی چه کند رفتن تو با دل ما


الهم صل علی محمد و آل محمد
الهم عجل لولیک الفرج.آمین
التماس دعا


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۶
محسن حسینی

نظرات  (۲)

سلام برادربزرگوارم طاعات و عباداتتان در یکماه بندگی خداوند مقبول درگاه احدیت ان شاءالله . عیدتان هم پیشاپیش مبارک

 

خـــــــدای عزیز بگو چه کنم تا محبت تو را جبـــــــران نمایم"
یک عمر به خدا دروغ گفتم و خدا هیچ گاه به خاطر دروغ هایم مرا تنبیه نکرد.
می توانست، اما رسوایم نساخت. و مرا مورد قضاوت قرار نداد.
هر آن چه گفتم را باور کرد.
و هر بهانه ای آوردم را پذیرفت.
هر چه خواستم عطا کرد و هرگاه خواندمش حاضر شد.
امّا مــــن !!!
هرگز حرف خدا را بـــــــــــــاور نکردم

 

اللهم اللهم اللهم  عجل لولیک الفرج

۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۳ آرمین حسینی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی