وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

باز عهد بر بندیم مهدی(عج) منتظر ماست

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ

جمعه ای شدعهدهابازشکست...............نه دوصدعهدهزارعهدشکست

گفت مهدی با دوچشمانی نمین..............العجل مولا بیایعنی همین؟

ما زیاران چشم یاری داشتیم.............پس چه شدعهدی که بامن داشتید؟

بازگویید خیل یاران را چه شد؟.................انتظار اهل ایمان را چه شد؟

کاش قدری هم هوایم داشتید.................حرمت سوگند و عهدم داشتید

باز بربندید عهدی تازه را.........................نشکنید این عهدهای تازه را

دل ببرید ازهوی وازهوس........................گوش نسپاریدبه هربانگ وجرس

غیبت من غربت آل نبیست.....................چشم بر راه شما شخص نبیست

غربت من،غیبت من تاکجا؟.....................این همه سستی برای دین چرا؟

مؤمنان دین خدا یاری کنید.....................بهرتعجیل فرج کاری کنید



الهم عجل لولیک الفرج.آمین

شعر:محسن حسینی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲
محسن حسینی

نظرات  (۳)

عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنون التماس دعا

سلام

خیلی زیبا و دلنشین بود .

ممنونم از لطفتون .عید شماهم مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
سلام
ممنون التماس دعا
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۰ پایگاه اینترنتی و جامع «منتظران ظهور»
سلام مجدد دوست عزیز
من که از وبلاگت حیرت زده شدم
انشاءا... که خود آقا یاریت کنه ودر رکابش خدمت کنی......دارن اذان میگن
برات دعا میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی