وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

لبخند آخر هفته

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۰ ب.ظ

پرندگان هم از تکنولوژی وایرلس بهره مند شدند ! 

پستونک دماغی !

جهان امروز

بی جنبه :|

بهش گفتم شما رو سر ما جا داری  :|

دشمن فوتبال

بذار دستتو ماچ کنم داداش !

جون داداش اونجوری نیگاش نکن :|

هرکاری میکردی اون باز میرفت … !


دکتر سیلمی الاصل هستم 

دارای مدرک دکترای لگد پراکنی پیشرفته !


رفیق به این میگن 



من نبودم ، اون بود :|


آخرین عکس دو نفره ما !


به جون مامانم یه قدم بیای جلو ، یه فیلیپینی خرجت میکنم !


چی !!؟!؟!؟

نفهمیدم !! دوباره بگو چی گفتی !؟؟؟!؟؟

شرح تصویری هوای اهواز !

شاطر جون ، خدا قوت !

حالا میفهمم نونت چرا اینقد شوره ! 

قیافه دخترا ، وقتی نامحرم میاد !

چیه نیگا میکنی ، بذار به کارم برسم 

ما معمولا لنگ چیزی نمیمونیم ! کارمونو راه میندازیم خلاصه !

+آقا اندازه ۲ میلیون پراید بده بهمون 

- بفرمائید !


آروم باش مرد ، فقط دارم میشمرم 












موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۳۰
محسن حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی