وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مژده‌ای برای آمرزش گناهان

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ






مژده‌ای برای آمرزش گناهان







روزی رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم از امیرالمؤمنین علیه‌السلام پرسیدند: آیا نمی‌خواهی مژده‌ای به تو بدهم؟ گل لبخند بر لبان حضرت علی علیه‌السلام نمایان شد و در پاسخ گفتند: البته، پدر و مادرم فدای شما که همیشه مژده دهنده به همه‌ی خیرها هستی. پیام آور رحمت و امید فرمودند: لحظه‌ای پیش جبرئیل علیه‌السلام به من پیام عجیبی گفت. حضرت علی علیه‌السلام مشتاقانه پرسیدند: چه پیامی؟
رحمة‌للعالمین صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم فرمودند: جبرئیل علیه‌السلام به من گفت: اگر شخصی بر من صلوات بفرستد و پس از آن بر اهل‌بیت من نیز صلوات فرستد، درهای آسمان برای او گشوده شده، فرشتگان هفتاد صلوات برای او می فرستند و این عمل باعث ریختن گناهان می‌شود، همان‌گونه که برگ از درخت می‌ریزد گناهان او نیز می‌ریزند و خداوند متعال می فرماید: خواسته‌ی تو را اجابت نمودم ،کامروا و سعادتمند هستی. آنگاه خطاب به فرشتگان می‌فرماید: فرشتگانم! شما هفتاد صلوات بر او می فرستید و من هفتصد صلوات.
سپس حضرت محمد
صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم ادامه دادند: اما هنگامی که کسی بر من صلوات فرستد و پس از آن بر اهل‌بیتم صلوات نفرستد، بین آن صلوات و آسمان هفتاد حجاب است و خداوند یکتا می‌فرماید: خواسته‌ی تو را نپذیرفتم و سعادتمند و کامروا نگشتی.
فرشتگانم! دعای او را نبرید مگر زمانی که عترت پیامبر
صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم را به صلوات بر پیامبر ملحق سازد و همچنان این دعا بالا نمی‌رود تا زمانی که عترت من در صلوات به من ملحق شوند.

ثواب‌الاعمال شیخ‌صدوق ص377

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۸
محسن حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی