وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عمری برای دیدن رویت دویده ام

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ق.ظ

عمری برای دیدن رویت دویده ام

تا ازصفات خوب تو مولا شنیده ام

                                   عمری برای دیدن رویت دویده ام

بیش از هزار بار واژه ی نام تورا

                                 هر واژه را بخونِ جگر پروریده ام

یادت چه آتشی زده برقلب زار من

                                    آبی بزن براین دلِ آتش کشیده ام

حالم بد است رخصت رؤیت نمیدهی

                                 نوشی بده به دیدنت،ای نوردیده ام


الهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر.آمین

 

شعر:محسن حسینی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
محسن حسینی

نظرات  (۱)

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۹ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی