وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ای تیغ زهرآلوده ممنون تو هستم

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۷ ب.ظ


ای تیغ زهرآلوده ممنون تو هستم


چشم انتظارت هرشب اینجامی نشستم


ای تیغ من لب تشنه دیدار بودم


شبها برای دیدنت بیدار بودم


عمری براهت چشم حسرت دوختم من


باآتش دل ساختم من،سوختم من


ای تیغ زهرآگین مرا دلگیر کردی


چون دیر کردی وعلی راپیر کردی


ای تیغ دارم داغ زخمی رابه سینه


ازکوچه های خالی از مهر مدینه


آنجا که از انبوه غمهاخسته بودم


زهرا(س)کتک میخورد ومن دست بسته بودم
.
الهم عجل لولیک الفرج.آمین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۷
محسن حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی