وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

برنامه ای که تکرارش ممنوع شد!!!

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ب.ظ

برنامه ای که تکرارش ممنوع شد!!!


متأسفانه جامعه کنونی ما به گونه ای شده است که اگر کسی یا گروهی احساس خطر کرده و مردم مسلمان را از جنگ با خدا و رباخواری آگاهی دهد عوامل و یا دست های نه چندان پنهان چنان ناشیانه با آن برخورد می کنند که گویی قانون جامعه اسلامی توسط ایشان رقم خورده است.
استاد دکتر حسن عباسی در چهارشنبه 26تیرماه1393 با حضور در برنامه شبانه راز شبکه چهار سیما به موضوع بزرگترین کلاهبرداری تاریخ و بررسی اقتصاد در حال نابودی آمریکا پرداخت و زمامداران را از دنبال روی
این سیاست اقتصادی شکست خورده بر حذر داشت، ظاهرا آقایان بدجوری اوقات شریفشان مکدر شده که تکرار برنامه را در روز بعد و رأس ساعت 16 ممنوع اعلام کردند.
سؤال اینجاست که چرا در نظام مقدس اسلامی یکسری افراد دنیاپرست لاابالی، مردم مسلمان را با سیاست های پوشالی اقتصادی استکبار به مال پرستی و حرص و طمع تشویق می نمایند؟ آیا از خداوند منان و حضرات معصومین صلوات الله علیهم اجمعین و قرآن کریم خجالت نمی کشند که سالهاست با این نظام اقتصادی مبتنی بر ربا دست در دست شیاطین داده اند؟
چرا وقتی مراجع تقلید اعلام خطر می کنند دهانشان را به دفاع از برنامه هایشان باز نموده و دم از بانکداری بدون ربا می زنند؟ مگر ربا و ربا خواری و نزول جدای از این سیاست اقتصادی کثیف است؟
می ترسیدند مردم اموالشان را از بانک ها بیرون بکشند که از تکرار یک برنامه روشنگرانه تلویزیونی واهمه داشتند؟اف بر ایشان و بر خیال های باطلشان.
بدانید تکرار یک شکست، شکستی سخت تر را بدنبال دارد. طوری عمل نکنید که انگار حق الناس و اموال عمومی جزئی از ارث و میراث تان است.خود را خسر الدنیا و الآخره نکنید
و گناهتان را با شراکت یک عده کوته فکر مال پرست افزون ننمایید.
قرآن مجید به تمام معنا راه را به همه نشان داده و می دهد
از این کتاب نورانی مدد بجویید، کشور و هموطنان تان را اینگونه با اعمال قبیح
که بارها در کتاب الله و همچنین از لسان بزرگان دینی بدانها هشدار داده شده است
به ورطه هلاکت نکشانید، که
ان الله بصیر بالعباد


التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹
محسن حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی