وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

فضیلت زیارت امام حسین(ع) در شب جمعه

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

فضیلت زیارت امام حسین(ع) در شب جمعه



«السلام علیک یا ابا عبدالله»؛ می گویند یک عالم سنی با عالم شیعه بحثشان شد در نزدیکی های شهر نورانی کربلا در کشور عراق. عالم سنی برگشت به عالم شیعه گفت که زیارت امام حسین برای چه می روید شما عالم شیعه گفت: فضیلت دارد. آن منکر شد و بالاخره اینقدر بحث کردند که بحث به درازا کشید. پاسی از شب گذشت خسته شدند. گفت: برادر عالم شیعه گفت: تو برو خانه تان بخواب من هم خانمان بخوابم. بعد از نماز صبح دنبال بحث را پی بگیریم رفتند خوابیدند بعد از نماز صبح عالم شیعه رفت در زد که بر حسب وعده بروند بحث را ادامه بدهند عهد و عیال عالم سنی آمدند پشت در گفت: من فلانی هستم با هم قرار داشتیم. گفت: پدر ما نیست پس کجا است قرار داشتیم با هم گفت: پدر ما رفته است کربلا. گفت: من هم می روم آنجا بلا فاصله پشت سر او روانه شد. رفت دید عالم شیعه نشسته پای ضریح ابی عبدالله می گوید: آقا من نفهمیدم اشتباه کردم بیایید از سر تقصیر من بگذرید.
آقایی کنید دست زدم به شانه اش برگشت به من نگاه کرد گفتم: چه هست قضیه؟ گفت: آقا، این حرفها درست است. حالا شاید قریب به این مضامین این بحث ها درست است دلایل درست است اما خدا خواست راه من را میانبر کند دیشب من عوض شدم. بله، احترق الی الله فرمودند: به عدد انفاسن خلائق راهها به سوی خدا به عدد نفسهای آفریده ها است. گفت: من دیشب که از تو جدا شدم خوابیدم شب جمعه بود دیدم حوضکی که بین زمین و آسمان می رود دو بانوی مجلله در آن کجاوه نشستند کاغذهای کوچک کوچکی از آنجا به زمین سرازیر می شود پرسیدم آن این دو تا خانم که هستند. گفتند: یکی خدیجه ی کبری است یکی فاطمه ی زهرا(س). گفتم: کجا می روند. گفت: شب جمعه است می روند زیارت حسین یا ابا عبدالله!
این حسین کیست که عالم همه دیوانة اوست  این چه شمعی است که جانها همه پروانة اوست
این کاغذهای کوچکی از کجاوه می ریخت می گوید: رفتم برداشتم نگاه کردم دیدم نوشته است این امان نامه ای است از طرف فاطمه زهرا هر کس شب جمعه زیارت ابی عبدالله برود مادر بزرگوارش امان نامه از آتش جهنم می نویسد.

«السلام علیک یا ابا عبدالله السلام علیک یا ابا عبدالله السلام علیک یابن رسول الله السلام علیک یابن امیرالمؤمنین وبن سید الوصیین السلام علیک یابن فاطمه الزهرا سیدة نساءالعالمین و رحمة الله و برکاته».

حجه الاسلام و المسلمین فاطمی نیا
 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۳
محسن حسینی

نظرات  (۱)

۱۳ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۱۱ سید محمد حسینی یزدی
سلام
بسیار خوب وعالی
در پناه قرآن و عترت باشید.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی