وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دریافت
حجم: 2.22 مگابایت
توضیحات: مناجات زیبای هلالی باامام زمان(عج) ...اباصالح التماس دعا




دانلود با ذکر صلوات


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
محسن حسینی

نظرات  (۳۵)

سلام
واقعا زیباست هم دست شما درد نکنه و هم مداح اهل بیت هلالی
بسیارعالی بود
تشکر
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

موفق باشید
التماس دعای فرج
ممنون .
پاسخ:
التماس دعا
باسپاس فراوان . ممنونم خیلی دنبال این صوت بودم .
پاسخ:
ممنون خوشحال شدم
التماس دعای فرج
تشکر
سلام باتشکر.خیلی دنبال این نوحه باحجم بالا بودم.الان که دانلود کردم بسیار خوشحال هستم.لطفا اگه باحجم بیتشر دارید تورابه خدا بذارید برا دانلود.
سلام خسته نباشید دست گلتون درد نکنه .ممنون از جناب هلالی با صدای دل انگیزش .التماس دعا........
عالی
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۰ بیسیم چی گمنام
سلام عالیه داداش
به ما هم سر بزن
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۷ محمد جعفر
سلام. واقعا دلنشین است، ازتون خیلی خیلی تشکر می کنم

التماس دعای فرج
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام عالی بووووووووووود

تشکر...
بسیار لذت بردم از شعر زیبای اباصالح با صدای مداح اهل بیت حاج آقای هلالی و می تونم بگم واقعا عالی بود.
سلام
مرسی
سلام خیلی ممنونم منم خیلی دنبال این صوت بودم
عالی بود. ممنون
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام خسته نباشید بنده حقیر این مداحی رو تو مسیر نجف کربلا تو یه هیئت ایرانی گذاشته بود برا اولین بار گوش کردم و گریه کردم ومدتها به دنبال ان بودم از شما کمال تشکر را دارم
خیلی زیبا بود اجرت با ثارالله
سلام.مرسی خیلی عالی بود التماس دعا
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۶ منتظر یارم
بسیار عالی ممنون از سایتتون اللهم عجل الولیک الفرج شاید این جمعه بیاید
عالی بود اجرتون با صاحب الزمان
سلام.دستتان درد نکنه
یا اباصالح شما را به ‌‌خدا مرا فراموش نکنید😢💐
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۱۵ مسعود سلیمانی
دلم گرفته بود خیلی دلم شاد شد
خیلی دلنشین بود دست گلتون درد نکنه
دستتون درد نکنه عالی بود واقعا ارامش بخش بود..
اللهم عجل الولیک الفرج
سلام. انچه خوانده و گذاشته شده با صدای حاج منصور ارضی است نه جناب هلالی . همراه اول هم پیشواز انرا به غلط به نام آقای هلالی ثبت کرده!!!
سلام میشه لطف کنید کد این رو برای سایت ها و بلاگفا بدین؟؟
ممنون‌میشم.
دست تون به دست حضرت مهدی"عج"
ممنون از پاسخ شما..
سلام
عا لی بود حالم خوب شد در پناه حق یا علی
۱۰ آبان ۹۷ ، ۲۲:۱۶ دوستدار یار
عالی بود اجرتون با خود اقا اباصالح
۰۸ آذر ۹۷ ، ۱۸:۴۷ سید محمد تقی کوهپایه
سلام خیلی قشنگ بود منو یاد دعای ندبه جمعه انداخت التماس دعا
حالمون عوض کرد
۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۶:۱۸ لیلا جودت
خدا خیرتون بده، عالی، التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
عالیه
خیلی عالیه
با دل بازی میکنه
ولی رو سیه ام که گنه کردم مولاجان
سلام،محشره،خدا خیر بده اقای هلالی رو،بسیار زیبا دلنشین،با جان دل میخونن
التماس دعا
سلام
سلام بی نظیره یااباصالح خواهشا با من تماس بگیرید ۰۹۳۷۷۷۵۱۹۱۲

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی