وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ خاطره انگیز(رسم زمونه) رسول نجفیان

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۱۷ ب.ظ

 

عجب رسمیه رسم زمونه
قصه برگ و باد خزونه
میرن آدما از اونا فقط
خاطره هاشون به جا میمونه
کجاست اون کوچه
چی شد اون خونه
آدماش کجان خدا میدونه
بوته یاس بابا جون هنوز
گوشهء باغچه توی گلدونه
عطرش پیچیده تا هفت تا خونه
خودش کجاهاست خدا میدونه
تسبیح و مهر بی بی جون هنوز
گوشه طاقچه توی ایونه
خودش کجاست خدا میدونه
میرن آدما از اونا فقط
خاطره هاشون به جا میمونه
پرسید زیر لب یکی با حسرت
از ما بعدها چه یادگاری می خواد بمونه
خدا میدونه
میرن آدما از اونا فقط
خاطره هاشون به جا میمونه
میرن آدما از اونا فقط

خاطره هاشون به جا میمونه

 

دانلود آهنگ رسم زمونه
حجم: 10.6 مگابایت
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۸
محسن حسینی

نظرات  (۲۵)

باسلام و تشکر از شما. من این آهنگو خیلی دوست دارم و دانلودش کردم . متشکرم اگر آقای نجفیان آهنگ جدیدتری دارند لطفا در سایت بگذارید. موفق باشید.
salam toooooooooop bod
خیلی قشنگ هست ممنون
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۳ شهاب الدین کفاشچیان
خیلی خوب. خیلی
عالی ممنون
عالی بود
سلام واقعا اهنگش قشنگ من هروقت گوشش میدم یاد ماغدر بزرگم می افتم که از دستش دادم ممنون اقای نجفیان
با سلام مرسی عالیست من بعد از این همه شنیدن تازه اون حس دانلود و گوش کردن پیش اومد.قربونه یوووووووهتون.عالیست.thanks very good
سلام. واقعا آهنگ زیبایی هستش، فکر کنم قشنگترین آهنگ با محتوای که شنیدم تا به الان. هر وقت این آهنگ گوش میدم یاد پدر و مادر عزیزم می افتم روحشان شاد
سلام. الان که پدرم رو از دست دادم معنی واقعی این آهنگ رو حس می کنم.
یه دنیا ممنون
این ترانه فوق العاده بود👌
خییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللی عالی بود
ممنون از اقای زمانی مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
khyly gashangeخیلی‏ ‏زحمت‏ ‏کشیدند
عااااااااااااااااااالی بود .
دوسش داااااااااااااااشتم
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۵ محمدحسین پرگر
با تشکر از رسول نجفیان
چطوری دانلودکنم
خیلی زیبا ودلنشین بود
عالی بود
حقیقت زندگی رو میگ ه
سلام
یک کوچه داخل یک روستا در مناطق کوهستانی تصور کنید سر کوچه خونه مادر بزرگم بود وانتها کوچه خونه خالم ومن که دختر بچه ای بیش نبودم ایام تابستون به روستا میرفتم و تو این کوچه با عشق مادربزرگ وخالم بازی میکردم.چه عطری داشت واقعا اون کوچه ...بوی گل ..بوی نون تازه..شیر گرم...
سال 80مادربزرگم فوت کرد واون کوچه صفاش از دست داد و فقط جانماز وتسبیحش وکلی خاطراتش برای من موند..امروزم خالم بعد چند وقت بیماری سخت فوت کرد..چقد اون کوچه دلگیر وغم الود شده..
میرن ادما ااا،ازونا فقط ،خاطره هاشونن بجا میمونه
کاش بشه دوباره یکبار اون دوران برگکرده
برای یک ساعت حتی
چقد دلم اون دوران میخواد
بی قرارم....این اهنگ یعنی تمام گذشته.یعنی حرف دل من
یادش بخیر
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۹ واردات دوربین مداربسته
سلام
آهنگاتون محشره
وبلاگتون عالیه
ممنون از شما
خیلی راحت و سریع دانلود شد
ممنون از سایت خوبتون
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۴ حامد حسینی
اهنگ دوس داشتنی بود. تشکر
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۰:۱۹ دانلود فیلم
زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی