وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دانلود مداحی بسیارزیبای(خدایی خدا غریبه)

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶ ب.ظ


دانلود مداحی بسیارزیبای(خدایی خدا غریبه)

 



دریافت
حجم: 4.53 مگابایت
توضیحات:مداحی بسیارزیبای(خدایی خدا غریبه)
 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۷
محسن حسینی

نظرات  (۸۵)

واقعا عالیه.......
به منم سر بزنید
عااااااااااااااااالیه مرسی دمت گرم
فوق العادس عاااااااااشقشم
عاشقشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم واقعا ممنونم ازتوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
واقعا عالی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
عالیه ممنون واقعا نیاز داشتم
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللبوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
واقعا قشنگه واقعا
با سلام و تشکر به خاطر نشر این چنین مداحی هایی
خیلی به دلم نشست چون هر چی رو که می خونه ما هر روز میبینیم
عاای بود واقعا تا ثیر گزاره
عاای بود واقعا تا ثیر گزاره
واقعا نوحه توپی
واقعا عالیییییییییییییییییییییی بودددددددددددددد واقعا هرچیزی گفت این واقعیت بود
مرسی
واقعا عالی بود عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
فقط اسم مداحش چیه؟
عاااااااااالللللللللیییییییییی بووووووووووودددددد!!!!
عاااااالی.......ممنونم
خیلی زیباست واقعا ادم تحت تاثیر قرار میگیره
خوب بود
۰۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۷ شیمـــــhــــــا
عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
عالی بود
خخخخخخخخخخخووووووووووووووببببببببببببببببببب
ممنون عالی بود
عالی♥******
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۰ مریدشریعتی
سلام انشاالله تاثیر گذار باشه
واقعا عالی بود
عالی بود
دارم کم کم به خودم شک می کنم
عاااااااااااااااالی بود خیلی تاثیر گذار بود ممنونم
آفرین آفرین آفرین احسنت به این آهنگ
مرسی واقعا قشنگ بود
اجرشما با امام زمان عج.این مداحی باید بی نهایت لایک بخوره
خیلیییییییی عالی واقعا عالی
واقعا خیلی تاثیر گزاره هرچی بگم از خوب بودنش خیلی کمه
خیلی دوسش دارم عااااااالیه
نوحه ی خیلی عالی ایه....تازگیا دارم نوحه گوش میدم لطفا نوحه های جدید زیبایی رو پیشنهاد کنید تا دانلود کنم
عالیه خدا خیرتون بده خیلی خوبه برای اینکه یه تلنگوری به خودمون بزنیم.
مجتبی رمضانی عالیه
عالییییییییییییییی بود فقط اسم مداحش چیه عالی خونده همش راسته
خیلی خیلی ممنوننننننمممممم من عاشق اینم کلیپشم دارم خیلی ممنونم❤❤❤❤
سلام دمتون گرم اجرتون با مولا واسه منم هرکی دلش پاکه دعا کنید توروخدا بدجور محتاج خدا واقام بگین ابروموحفظ کنه که لامصبوترک کنم.درمورد مداحیم فقط کیفیت صداش پایینه وگرنه ته حرفه.یامولا
من عاشق این آهنگم
هربارچندبارپشت سرهم گوش میدم خیلی قشنگه
خییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییی
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحااااااااااااااااااااااااااااااااااال
خیییییییلی عاااااااااااااااااالی
خیلی ممنون . انشالله که موفق بشید . التماس دعا .
عاااااااالی مرسی ممنون
بسیار عالی
واقعا عالییییییییییییییییهه
مهم نیست که چقدر خوبه و چقدر عالیه مهم اینکه ببینیم و عمل کنیم
واااااااااااااااااای اصلا پوکوندم به خدا ممنون
بســــــــــــــــــیار عالــــــــــــــــــــــــی بود
واقعا باید متاسف باشیم برای خودمون......😭😭😫😫😫😫😭😭😭خدایا هیچکسو ب خودش واگذار نکن
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۷ فرهاد جهانمهر
سلام.خیلی خیلی بسیار بسیار عالیه.لینک کانال رو در تلگرام ندارین؟
سلام واقعا عالی بود خدا ایشون رو حفظ کنه ان شاءالله همیشه اینطور جوونا دنبال این مداحی ها باشن ممنون عااااااااااااالی بود عااااااااااااالی
۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۹ سید نیستم ولی مادرم حضرت زهراس
سلام شهدا
سلام
خدایی خدا غریبه😫😫😫😫😥😥😥😥😥😥😥😥 ممنونم لطف کردید خانم ها تروخدا تروخدا خواهش میکنم ازتون یکم بخودتون بیاید بنظرتون بس نیست بنظرتون بدحجابی دل پسران رو لرزونن وبه گناه انداختن جونای مردم بس نیست تروخدا بخاطر خانم فاطمه زهرا یکم بخودتون بیاید چقدر خون شهید باید بدیم چقدر فرزندان شهدا باید یتیم شن چقدر از همسران شهدا باید همسرشون رو راهی شهادت کنن چقدر ؟؟؟تاکی می‌خواین ادامه بدین بس نیست!!!!!!!!!!!!!
خدا حلالم کن
خدا حلالم کن
۳۰ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۱۳ آزربایجان قزی
قشنگیدی آما ترکی مداحی لارا اوخشاماز...
یاشاسین اذربایجان
عععععععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییهههههههههههه
20
من سر کلیپ تصویری این نوحه ی خدای خدا غریبه چادری شدم....نکشیدیم خجالت از چادر خاکی...خدا نفهمیدیمممممم
خدایا از این به بعد خودم به تنهایی نوکرتم.فقط دستم رو بگیر به حق اقا امام زمان
منو نجات داد
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۱ خرید ممبر واقعی
ممنون
خدا انشا الله حاج مجتبی رمضانی صاحب ای اثر رو نگه داره
خیلی نوحه زیبایی بود
منو عوض کرد😔😔😔
واقعا مجتبی رمضانی حقیقت رو گفته ما از کوفه هم بدتریم همسایه یتیم و سیر میخوابیم اونوقت امام علی {ع} هر شب به یتیم ها غذا میداد یتیمای کوفه و من وقتی یتیم شدیم که حضرت علی {ع} شهید شد!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۱ مهر ۹۶ ، ۲۰:۳۸ فاطیمــــــــا
عاولـــــــــــــــــــی👍👍👌👌👌
خیلی عالیه
واقعا تاثیر گذاره اما بعضیا......
باعث تاسفه
عالیه هرکی بشنوه اشکش درمیاد و از خودش خجالت میکشه.مرسی آقای رمضانی خدا حفظتون کنه
اون قسمت( چادر خاکی )دل آدمو میسوزونه .ممنون.قسم به سختی انتظار امام زمان گناه نکنیم .
واقعا عالیه همش حقیقته امیدوارم تو زندگی همه ما مسلمان ها تاثیر گذار باشه من ک خیلی دلم گرفته از خودم😢😢
نه پای موندن دارم نه روی رفتن
😢😭
عالی
رحمت برآن شیری که خوردی...
خیلی خوب بود
سلام الی
سلام خیلی عالی بود..من برای اجرای سرودم اون لبیک لازم دارم.ازکجا میتونم دریافت کنم؟هرچی سرچ میکنم نمیتونم پیدا کنم
چرا جواب نمیدین؟ کسی اون لبیک سراغ داره؟
پاسخ:
سلام
لینک چی رو میخواهید؟
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۳۰ لبیک یا خامنه ای
اللهم رزقنی شهادت
۲۰ تیر ۹۸ ، ۲۳:۰۲ ریحانه بهشتی
سلام خیلی خوب بود ممنون اسم مداح مجتبی رمضانیه اگه درست گفته باشم
Adam engar delesh mir pishe khoda.
😍😍😍💚
کاش به جایه تعریف و تمجید اندکی تامل میکردینو خدامونو از تنهایی در میاوردیم(:
عالی بود عالی
خیلی خیلی زیبا ست من واقعا خوشم اومده است
۱۴ مهر ۹۸ ، ۲۳:۰۱ سیده فرزانه
مرسی
پیش حسین حسین رو سفیدم کن
اشک کافی نیست عمل کافیست کاری کنیم که وقتی مردیم وامام زمان ظهور کرد از قبرمون رد شد بگه خدا رحمتش کنه وقتی که زنده بود برا ما خیلی کار کرد یه وقط نگه خدا لعنتش کنه.
دا رفتگان رو بیانیه
این مداحی رو زمان فوت پدر همسر بنده گوش میکردم که تقریبا دوسال و نیم پیش فوت کرده ...منو برد حال و هوای اون موقع ... چی شدیم چی شد ...حیف شد زود رفت ...واقعا دلم سنگین شده...
خدا رفتگان رو بیامرزه
این مداحی رو زمان فوت پدر همسر بنده گوش میکردم که تقریبا دوسال و نیم پیش فوت کرده ...منو برد حال و هوای اون موقع ... چی شدیم چی شد ...حیف شد زود رفت ...واقعا دلم سنگین شده...
خیلی قشنگ بود
واقعا ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی