وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اگر شما انقلاب کردید ما امام زمان(عج)میاریم.

پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۳۸ ق.ظ


اگر شما انقلاب کردید ما امام زمان(عج)میاریم
 

 


 

بحث بالا گرفت، اولین باری نبود که با بابام سر این
موضوع بحث می کنیم و به نتیجه نمی رسیم، همیشه
میگه: نسل ما انقلاب کرد، بستر رو فراهم کرد، اما نسل شما چکار کرد؟
چه کاری قراره بکنه؟ یه سری بچه بی خیال چکار میتونن بکنن؟ اصلا
فکر آینده نیستن؟ اصلا نمیدونن ما برا چی انقلاب کردیم؟
من که صورتم سرخ سرخ شده بود داشتم با عصبانیت به حرفای بابام
گوش میدادم.
لحن بابام عوض شد با جدیت گفت : ما با انقلابمون یه قدم بزرگ به
سمت ظهور برداشتیم اما نسل بی خیال...
تا اینو گفت یهو از جا پریدم و حرفشو قطع کردم و گفتم:
اگر شما انقلاب کردید ما امام زمان(عج)میاریم.
اگه شما یه قدم به سمت ظهور برداشتید ما با همین نسله به
تعبیر شما بی خیال، ظهور رو محقق می کنیم...
حرفام که تموم شد انگار راحت شدم، دیگه صورتم سرخ نبود، حرفای
دلمو زدم.
بابام هم که داشت با تبسم خودش منو نگاه میکرد بلند شد و یه دست
روی شونه ام زد و گفت “انشاالله” و رفت.
منتظر همچین واکنشی از طرف من نبود.
منم نشستم سر جام . تنها که شدم به حرفایی که بابام زده بود ، به
حرفایی که خودم زدم فکر میکردم
آیا ما میتونیم مقدمه ساز ظهور باشیم؟ می تونیم به تعبیر استاد بعد از
1400 سال اولین قومی باشیم که خواهان ولایت معصوم هست ؟
می تونیم سردار امام زمانمون باشیم نه سربارش؟ و...
همه این سوالات تو ذهنم منو به خودش مشغول کرده بود.
یهو به خودم اومدم، چرا نمیتونیم؟ مگه ما چی مون از قوم موسی
کمتره؟ اگه بخوایم میشه . آدم هر چی رو بخواد با اراده ی خودش
میتونه به دست بیاره.
اما ما ثابت کردیم عهد شکن نیستیم . نسل پدرم با امام زمان (عج) عهد
بستند و سر عهدشون موندند، نسل ما هم با امام زمان (عج) عهد می
بنده و سر عهدش هم می مونه
اما اول باید بخوایم . همیشه این جمله استاد تو ذهنمه که می گفت :
خدا امام زمان (عج) را می فرسته برای قومی که بخوان . ما هم باید
بخوایم و باور کنیم که می تونیم مقدمه ساز ظهور باشیم.
دنبال راهکار بودم که یاد جمله آیت الله ناصری افتادم : خودت رو
درست کن امام زمان(عج) میاد دنبالت، خودت رو درست کن ...
باید از خودمون شروع کنیم.
یه یا علی بگیم و از همین الان استارت بزنیم
یا علی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۹
محسن حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی