وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

 

   تعقیبات مشترک هر نماز

 


بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

حضرت رسول‏ صلى الله علیه وآله فرموده هر که خواهد که خدا او را در قیامت بر اعمال بد او مطلّع نگرداند و دیوان گناهان او نگشاید باید که بعد از هر نماز این دعا را بخواند:

اَللّهُمَّ اِنَّ مَغْفِرَتَکَ اَرْجى‏ مِنْ عَمَلى‏، وَاِنَّ رَحْمَتَکَ اَوْسَعُ مِنْ ذَنْبى‏،‏

بار خدایا مسلماً آمرزش تو امیدوار کننده ‏تر از کار من است و مسلّماً رحمت تو وسیع تر از گناه من است. بارخدایا

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ ذَنْبى‏ عِنْدَکَ عَظیماً، فَعَفْوُکَ اَعْظَمُ مِنْ ذَنْبى‏، اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ‏اَکُنْ اَهْلاً اَنْ اَبْلُغَ‏

اگر گناهم پیش تو بزرگ است، ولى عفو تو بزرگ تر از گناه من است! بارخدایا اگر من شایسته ی رسیدن‏

رَحْمَتَکَ فَرَحْمَتُکَ اَهْلٌ اَنْ تَبْلُغَنى‏ وَ تَسَعَنى‏، لِأَنَّها وَسِعَتْ کُلَّشَىْ‏ءٍ، بِرَحْمَتِکَ‏

رحمتت نیستم، ولى رحمت تو شایستگى رسیدن و فراگرفتن مرا دارد؛ زیرا که رحمت تو همه ی موجودات را فراگرفته! به (امید) رحمتت‏

یااَرْحَمَ الرَّاحِمینَ.

اى ارحم الراحمین‏!

 

 

 


دریافت
توضیحات:تعقیبات مشترکه ی هر نماز(أللهمّ إنّ مغفرتک أرجی من عملی)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹
محسن حسینی

نظرات  (۱۰)

بسیار عالی لطفا تمام ادعیه بصورت مجزا با صوت برای دانلود وجود داشته باشد
خیلی خیلی خوب بود باتشکر فراوان اجرکم عند الله
این فایل صوتی معرکه است. این صدا بهشتی است.
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۰۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۲۹ ّعلی محمد حیدری
عالی بود و خدا در این دنیا وآخرت نشیب خودت وخانوادات
خدا پدر و مادرت را بیامرزد که دل مادر مرا شاد کردی ، فکر نمیکردم بتوانم نسخه صوتی این دعا را پیدا کنم تا بتواند بدون غلط و درست دعا را قرایت کند ، شادم کردید صوت بسیار زیبا و خوبی است منتها کاش بدون صوت اهنگین و ساده انهم بود تا بهتر میشد از ان استفاده کرد ممنون از گردانندگان سایت .
بسیار عالی بود سپاسگذارم
واقعا اگه فرصت بشه دعاهارو حداقل یه بار بخونیم روح و جسممون از این دنیای مسخره آزاد میشه
پیشنهاد میکنم عزیزان دعای مکارم الاخلاق رو حداقل یبار بخونن
خدا رحمتت کنه
یادت نره قیامت همدیگرو شفاعت کنیم ان‌شاءالله
عالی بود
۱۸ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۳۹ زهرا سایه وند
سلام منظور شیخ در ابتدای دعا اللهم إن مغفرتک أرجی من عملی کیست؟
پاسخ:
شیخ عباس قمی گردآورنده مفاتیح الجنان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی