وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

الهی العفو

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۴۱ ق.ظ

خدایا بحق این آیات امیدوار کننده ات ما بندگان گنهکارت را دریاب

خودت امر کردی که بسوی تو بگریزیم از گناه از سوء 

سوره مبارکه ذاریات آیه 50.

ففروا الی الله انی لکم منه نذیر مبین

پس به سوی خدا بگریزید، که من از سوی او برای شما بیم‌دهنده‌ای آشکارم!

🌸🌸🌸🌸🌸

 

خدایا خودت امر کردی ای بندگان گنهکار من از رحمت من نا امید نشوید که من بخشنده و مهربانم

سوره مبارکه زمر آیه 53.

 قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

بگو: «ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‌اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را می‌آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است.

🌺🌺🌺🌺

 و باز به پیامبر بزرگت حضرت محمد ص امر کردی که به بندگانم بشارت بده من بخشنده و مهربانم

سوره مبارکه حجر آیه 49.

نبئ عبادی انی انا الغفور الرحیم

بندگانم را آگاه کن که من بخشنده مهربانم!

🌸🌸🌸🌸🌸

و بازهم امر کردی ای بندگانم مرا بخوانید که شما را اجابت میکنم

سوره مبارکه غافر آیه 60.

وقال ربکم ادعونی استجب لکم ان الذین یستکبرون عن عبادتی سیدخلون جهنم داخرین

پروردگار شما گفته است: «مرا بخوانید تا (دعای) شما را بپذیرم! کسانی که از عبادت من تکبّر می‌ورزند به زودی با ذلّت وارد دوزخ می‌شوند!»

 

و تو صادق ترین هستی و به وعده هایت حتما عمل میکنی

 

🌺🌺🌺🌺🌺

و امر کردی برای تقرب به درگاهت واسطه بیاوریم و وسیله تقرب بیاوریم

سوره مبارکه مائده آیه 35.

یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله وابتغوا الیه الوسیلة وجاهدوا فی سبیله لعلکم تفلحون

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! از (مخالفت فرمان) خدا بپرهیزید! و وسیله‌ای برای تقرب به او بجوئید! و در راه او جهاد کنید، باشد که رستگار شوید!

🌸🌸🌸🌸

در این شب عزیز جهت تقرب به درگاهت وسیله ای بهتر و سریع تر و محبوب تر از محمد ص و علی ع و اهل بیت با عظمت پیامبرت نداریم تا به درگاهت واسطه کنیم 

پس به محمد ص و آل پاکش جمیع گناهان مارو ببخش و افضل حاجات ما که ظهور امام عصر عج میباشد برآورده بفرما و حاجات شرعی مارا نیز برآورده بفرما :آمین یا رب العالمین

 

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج_آمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
محسن حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی