وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیةوالنصر:آمین

تعجیل امر فرج مولا امام عصر(عج) صلوات

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

احساس می کنم که مسلمانتان شدم

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۲۸ ب.ظ


احساس می کنم که مسلمانتان شدم
 

 


 

از لحظه ای که ریزه خور خوانتان شدم

احساس می کنم که مسلمانتان شدم

 

زیر لوای رحمتتان قد کشیده ام

بیخود نبوده دست به دامانتان شدم

 

غیر از حسین، نام دگر را نمی برم

از بس که مست نام حسین جانتان شدم

 

غیر از حسین، باب نجاتی نیافتم

این گونه شد که دست به دامانتان شدم

 

دستم گرفته ای و رهایم نکرده ای

گوشه نشین روضه ی رضوانتان شدم

 

می خواستم که مرهم زخم شما شوم

در روضه های سخت که گریانتان شدم

 

امشب میان روضه ی خود آتشم زنید

تا بنگرم که شعله ی سوزانتان شدم

 

باور نمی کنم که شب آخر شماست

دلسوخته ز ماتم هجرانتان شدم

 

راز و نیاز امشبتان دیدنی بُوَد

دلداده ی قرائت قرآنتان شدم

 

محمد فردوسی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۶
محسن حسینی

نظرات  (۱)

۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۱ رسانه بلند
هنگ " حزب الله لبنان " از زکریا خلسه

این آهنگ درباره حزب الله لبنان است که به عنوان یکی از بازوان قوی ایران بزرگ عملکرد موفقی دارد ...

The song is about Hezbollah in Lebanon as one of the strong arm of Iran's large successful performance

دانلود آهنگ " حزب الله لبنان " از زکریا خلسه
Downlaod the song " Hezbollah in Lobnan " of Zakaria Khalseh

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی